___ozlm___ bişey sormak istiyorum ya benim saban 8 den beri belim çok ağrıyor ve her 10 daka 3 kere karnım sertleşip belim ağrıyor şu ana kadar hiç geçmedi acayip ağrı oluyor doğum böyle mi başlar yoksa yalancı sancımi anlayamadım hastanede biraz uzak hemen acile de gitmek istemiyorum eğer doğum sancısı ise evde çekip öyle son anda gitmek istiyorum