bettyx Z_e_y_a_gul benim 36da 2150 gramdı 38de 3.08 gram olmuştu doktor 3.20 falan doğar dedi normal düşünüyorsan hem daha iyi
Z_e_y_a_gul bettyx aynen normal doğum düşünüyorum 3 kilo olursa iyi da işte 3 kilo olabilir mi doğuma kadar acaba diye düşünüyorum
1oguzannesi ___ozlm___ 37+0 olduk bugün, çok az kaldı gittikçe daralıyorum stresten. Aşırı gerginim bu aralar , kendimi balon gibi hissediyorum ne rahat oturabiliyorum ne rahat yatabiliyorum , valla doğurmak istiyorum ya artık 😏😀
___ozlm___ 1oguzannesi ilk oğlum 5 haziranda doğmuştu hamilelik daha kolaydı sanki o zaman diliminde yaz olması havaların aşırı sıcaklığı çok etkiliyor içimden ayrı ter boşalıyor dışımdan ayrı neyseki az kaldı 😊
___ozlm___ Seval2468 benim oğlumda 38+4 de gelmişti. Şimdi sabırsızlanıyorum o kadar beklemiyim diye 😁 tabi sağlıkla kolaylıkla doğsunlar önemli olan o
___ozlm___ 1oguzannesi Allah bağışlasın. Sağlıkla büyütün. Nasıldı doğumunuz bende cumhuriyet üniversitesinde yapacağım Allah nasip ederse.
1oguzannesi ___ozlm___ amin Allah razı olsun. Dogumum kolaydı diyemicem , ama hastane yada benimle ilgilenen ebelerle ilgili sorun yaşamadım. Gayet ilgililerdi sagolsunlar.
1oguzannesi ___ozlm___ suni sancı aldım o yüzden çok zorlandım ilk dogumum kendi sancılarımla olmuştu daha kolay geçmişti buna göre
___ozlm___ @Z_e_y_a_gul @Seval2468 bizim dışımızdakiler doğum yaptı 😊 darısı bize en kolay şekilde ben bugün her zamankinden biraz daha ağır hissediyorum baskı fazlalaştı. Sizlerinde hayırlı haberlerini bekliyorum. Allah yardımcımız olsun bebeklerimiz sağlık ve kolaylıkla doğsun
Seval2468 ___ozlm___ amin bakalım sabah doktorum gelicek şehir dışındaydı kontrolüm var alttan uyarı vericem demişti en son benimde bugün baskı var çok
___ozlm___ Z_e_y_a_gul gelir gelir. Benim ilkim aceleciydi bu biraz bekletti ama sağlık olsun. O kadar bekledik biraz daha bekleriz 😊 38+6 yız