Kızlar cumartesi günü sezeryan ile doğumum var ama sabah tuvalete girdim kan geldi sakinleşip temizlendim ağrım filan yok bebeğin hareketleri de iyi şimdi bi daha girdim kan yok hastaneye gitsem doktorum yok ne yapacam ben korkudan ölüyorum bu kan nişan mı