yenibirannis HappyMom 22 haftama kadar kızım olcağını sanarken detaylıda yakısıklı bi oğlum olcağını öğrendim🙏💙
Ef1001 yenibirannis merhaba gözünüz aydın 🙏🏼 erkek olduğunu öğrenene kadar usg de kendini göstermedi mi hiç yoksa gördünüz boş muydu 🤗 bizimde sürekli bir kız bir erkek deniyor da
Acemiiiii yenibirannis özele mi gidiyorsunuz acaba? Bu kadar ileri haftalarda nasıl yanlışlık oluyor çok merak ediyorum 🤭
leylaAraf Ada022 pek cinsiyeti ne benim 12haftada doktor net söyledi acaba yanildi mı diye düşünüyorum