Ucankus Sero05 canım bu test hep silik 2. Çizgi çıkarıyor hamile misin bilmiyorum ama bende hep kan negatif çıktı
umaydurununannesi Sero05 2 3 gun sonra aynı testle tekrar gıt koyulasır bıraz daha emın olursun ben gordum hayırlı olsun saglıkla kucagına al bende bu testle ogrendım bebısımı
Luptidu Ben de 1 saat önce yaptım predictor erken test ile. 5 gün var reglime. Aynı bu şekilde hayalet deniliyor sanırım görmek için gerçekten çizgiyi görmek istemek gerekiyor 😂 yalnız değilmişim ✨✨umarım hayırlısıyla sonuçlanır
Fadimr Benimde aynısı böyle oldu ve kaç test yaptım hep aynı çıktı kan tesstinde çıktı inşallah vardır. İlk çizgi netleştikten sonra diğeri bi dkka sonra çok çok hafif çıkıyordu
Sero05 Bugün belki farklı bi testle daha yapabilirim yine aynısı gibi olursa yarın kan testi yapabilirim 😅
Derin11 Sero05 bilirim o beklemeyi sabah idrarı daha net sonuç verir diye bir sonraki sabahı bekliyordum gece uyuyamiyordum ama bunları yaşamak bile güzel inşallah darısı başınıza ben umutluyum sizden şuan 😊
Luptidu Doğum günüm diye bugün yapmıştım kendime hediye olarak düşünüp. Beş gün kalması bence erken bir süre idrara yansıması için. O yüzden gün aşırı takibe devam etmeliyiz 😌 böyle çok silik çıkıp da sonradan pozitife dönenleri gördükçe umutlandım ben de