Prima pahalı olduğu için 1 -2 paketten fazla ilerleyemedim sleepy güzel ama hep lastikleri bacak sıkıyor. Yine de 6-7 ay kullandım. Sonra goon premium (sarı paketli) olanı kullandım aşırı rahattı bezi bırakana kadar bu markayla devam ettim. Ama goon pamuk değil sentetik içerdiği için yenidogana uygun olmayabilir.
Şimdi yeni doğacak bebeğime molfix pure soft aldım yine büyüdükten sonra goon kullanırım sanirim