Valla kremlerde sürdüm hiçbir işe yaramadı sadece tahinin üstüne çıkan yağı bide zeytinyağı kullandım poşetle sardım o bölgeyi sürekli nemli tutdum onlar iyileştirdi öyle kötü olmuştuki ucu kopacak sanmıştım 40 ım çıkana kadar çok zorlandım ağlaya ağlaya emziriyordum Allah yardımcın olsun canım seni çok iyi anlıyorum😓