Sengul-9798 Tubagns1508 inan hiç bişey yapılmıyor canım pazartesi doğum yaptım daha kötü oldu hep kanıyor
funnymummy Tubagns1508 lansinoh ve gümüş kapak kullanıyorum şükür olmadı yara burda yazılan öneriler garmastan pınar kremi,tahinin üstünde çıkan yağ, ayva çekirdeği jeli, normal poşetle sarıp ucunu sütünle bekletmek
Tubagns1508 Sengul-9798 benimde öyle 22 gün oldu doğum yapalı aktif şekilde yara da 14 gündür var perişan haldeyim
AysegullM Tubagns1508 benim hastanede çok kötü olmuştu. Tahinin yüzeye çıkan yağını pamukla sürüyorum biraz açık bırakıyorum hemen toparladı. Deneyin isterseniz. Lansinoh krem almıştım doktorum kullanmamı istemedi içinde bulunan bir madde bebekte alerji yapıyormuş
Tubagns1508 AysegullM denemez miyim ne olsa denerim yeter ki geçsin peki emzirmeden önce temizliğini nasıl yapıyorsunuz
Tubagns1508 funnymummy yazdıklarınızın hepsini tek tek deneyeceğim umarım bir faydası olur oğlumu emzirirken korkmak emzirme saati gelince korkmak çok üzücü bir durum
AysegullM funnymummy lansinoh kullanırken dikkat edin isterseniz ben almıştım hiç kullanmadım doktorum kullanmamı istemedi içeriğindeki bir madde bebeklerde alerji yapıyormuş
AysegullM Tubagns1508 bebeğim erken doğdu yoğunbakımda emziremiyorum o yüzden ama süt sağmadan önce sıcak su ve pamukla iyice siliyorum o şekilde sağıyorum zaten geçiyo hemen. Emzirseydim de kremlerden daha zararsızdır diye yine sürerdim
AysegullM Tubagns1508 ben sütüm gelsin diye hastane tipi makina kiralamıştım o çok kötü yaptı eve çıkınca hemen sürdüm 1 güne geçirdi
funnymummy AysegullM teşekkür ederim 2 haftadır anneyim bir kaç kere sürdüm zaten gümüş kapak işimi gördü genel olarak
Sevval0 Tubagns1508 Kendi sütünü sür canım her emzirmeden sonra ve lansinoh krem de aldım ama 1 kere kullandım ona da iyi diyotlar ama Kendi sütünü sür
Tubagns1508 Sengul-9798 canım kesinlikle gümüş kapak dene fazla aktif olamıyorum bugün fayda görünce ve fırsat bulunca hemen yazmak istedim sana
Tubagns1508 Sengul-9798 lansinoh krem alıyorsun sürüyorsun o emildikten sonra gümüş kapağı takıyorsun emzirme dışında hiç çıkarma içine sütte birikirse hemen iyileşmeye başlıyor anne sütü bir mucize kesinlikle benim iyiye gidiyor inşallah seninde iyileşir hemencecik