Esmaakdag Feridegul spınal anestezi ile dogum yaptım uyusukluk gecınce oluyo ama dayanılmaycak kadar degıl agrı kesıcı yapılıyo zaten yurumeye kalkarken yaramda acıma oldu yanma oda normalmiş ondan sonra ne kadar çok yurursen o kadar ıyı oluyo canım