Feridegul Kızlar doktorum 9 gün önde gidiyor bebiş dedi ve haftaya gel doğum zamanını konuşalım dedi. Ben şuan 36 yim bebeğim de 37 ile uyumluymus bir hafta sonra 38 olacak dedi doğum dedi. Var mı böyle bir durum yaşayan? Kendimi doğuma hazır hissetmiyorum gibi birde sezeryan olacak ama en ufak bir problemim yok. Ama nstde sancinda var dedi doktor 😣 kafam çok karışık
kardelenimm Feridegul ultrasonda önde gitse bile çoğu zaman son haftalarda dengeyi kuruyor gerçi bu kişiden kişiye değişir ama kendi sancılarınızla doğumu beklemek varken neden sezaryen dedi ki
cito83 Feridegul benimde öyle 36 ana ultrasonda 37+5 gözüküyo aralık 10 da da sezeryan düşünüyo ozaman ozamsnda sata göre 37+5 oluyorum banada erken gibi geliyo ama 2 haftafır nst de samcı çıkıyo bu önde gitmesi kilodan boydan dolayımı benim 3200 kilo 52 cm olmuş boyu
Esmaakdag Feridegul benım kı 2 hafta önden gıttı bı ara sonra normale dondu neden dıye sordm da doktora bunu bebek kendı ayarlıyo demıstı sıkıntı yapma normal bısey
Nslhnfdn Feridegul Benim de 1 hafta onden gidiyor. Bugun doktora tekrar sordum senin tarihini baz alicaz dogum icin dedi
Feridegul kardelenimm yok canım benim zaten sezeryan olacak 2. Gebeliğim ilki de sezeryandi zaten panik atak hastasiyim normal doğum yapamiyorum. Ve bebeğin eşi aşağıda olduğu için mecburi sezeryan olacaktım zaten. Ama haftasına göre ultrasyon değil de benim zamanıma göre doğum yapması gerekmez mi diye düşündüm ben
Feridegul cito83 benimde aynen sizin gibi belki ayni gün doğum olur :) bebeğim şuan 3200 kilo boyunu söylemedi:)
Feridegul Esmaakdag inşallah canım ne bilim daha önceden kimsede duymadım ben hep doktorlar sata göre doğum yaptırıyorlar diye biliyordum ultrasyona göre hareket edince bir sorayim dedim
Esmaakdag Feridegul ha anladım canım normal sorun gerektıren bısey degıl senun yaramazın gelısımı normal gunune döner belkı hıc bellı olmuyo
Feridegul Esmaakdag bakalım haftaya nolcak ama ilk günden beri değişmedi hep 1 hafta öndeydi sevindirici birşey ama doğumda bunu baz alacağını bilmiyordum daha benim nerden baksan 3 haftam var ama 1 hafta sonra doğum deyince sevineyim mi üzüleyim mi şaşırıp kaldım:))
Feridegul Nslhnfdn ya işte bak seninki senin tarihini baz aliyor benim doktorum ultrasyona uyacağını söyledi bana
Esmaakdag Feridegul sag saglım kucagınıza alırsınız ınsallah ben sag saglım kavuştum cok sukur yuksek tansiyon ve o kadar ödemle ayrıyetten 😊
YagizAsyaMom Feridegul benim bebeğimde 2 hafta önde bu gece 34 hafta olacağım ama oğlum 36 hafta ile uyumlu doktorum eğer böyle önde giderse doğum sezeryan gibi gözüküyor dedi. Doğum sorun değil ama korkum küvöz e girer mi acaba hep bunu düşünüyorum
Feridegul YagizAsyaMom kuveze girmez bence canım sanmiyroum onde olması iyi birşey geri olması kötü sadece ben şeye kafam takıldı ne kadar onde olursa olsun neden bizim haftamıza göre değil de ultrasyona göre diye merak ettim doktora da soramadım:(
Esmaakdag Feridegul spınal anestezi ile dogum yaptım uyusukluk gecınce oluyo ama dayanılmaycak kadar degıl agrı kesıcı yapılıyo zaten yurumeye kalkarken yaramda acıma oldu yanma oda normalmiş ondan sonra ne kadar çok yurursen o kadar ıyı oluyo canım
Nur92 @Feridegul ben de 35 haftalığım ama bebeğimin kilosu 37 olarak çıkıyor 1-2 hafta normal görülüyor 3 den sonrası problem oluyor