Mavisilegamzeli TubaYvz Bu ismi kime söylesem o ne beeeee diyorlar deli oluyoru. Yalnız Allah’ın 99 İsminden biri olduğu için başına Abdül falan gelmesi lazımmış netten bakın isterseniz. Tek başına koyulaşmıyormuş,
Handsomebaby Haticemrahalp Oğlumun ismi şimdi ikinci oğlumu bekliyorum.Onun ismi de Alperen olacak nasipse❤️
Efuli53 Melhakars biz alp koyucaktık soy ismimiz arslan zaten. Alp arslan olacaktı ama bir türlü ısınamadım alp ismine.
Gmzcngi Buseayazerdgn bende ayaz düşünüyordum ama etrafımdaki herkez ayazlar adı gibi soğuk oluyolar cok huysuzlar falan dediler🙄 vazgectim ismi koyunca kimseye söylememek lazım aslında😂 sağlıkla gelsin bebişiniz
Elif25 İlk Dogukan Koymak İstiyordum ben. Şimdi ondan vazgeçtim Sırac ve Asaf Arasında Gidip Geliyorum
Gmzcngi Efuli53 insanın icine sinmiyor bir türlü ben 7 aydır koyamadım isim eşim gecen gün kuzey olsunmu dedi öyle bi icime sindiki icim ısındı sanki nedense☺️ Şimdi kuzey koymaya karar verdik♥️