semabrcn yemeklerinizin suyunu az koyun ki yerken biraz kurutsun sizi suya sarılın. biraz üzerinizi kalım giyebilirsiniz sıcaklayıp su içmek için. böyle değişik yollar kesfetmeye bakın derim 😂
Leylaa16 Merveersoy bir yerde okumustum su ihtiyacinizi meyve cay süt ile gecistirmeyin bol bol su için diyordu. Mecburen iceceksiniz. Anne olmak bunu gerektiriyor. Bebegin susuz kalmamasi çok önemli. Hatirladikca su için hatta alarm bile kursaniz iyi olur. Çünkü hamilelikte su çok önemli. Ileriki haftalari düşün.
shdemir Merveersoy Valla canım hamile kalmadan önce bende günde 2 bardak suyu zor içiyodum 22.haftamdayım idrar yolu enfeksiyonum var ileri derecede ve en etkili çozumu su. Günde en az 3 lt su iciyorum alısıyo insan zamanla😂 biraz fazla tuvalette zaman geciriyosun ama idare edicez artık
Werwe Esa 🙈🙈yazları 5 litre içiyorm şaks gln degil millet dolaba şişeyle du koyar bn 5 li bidonla koyuyorm 😂😂😂 bildigin lavabo gibi cekiyorum su anda 3.5 4 lt içiyrm
Biology26 Merveersoy bende suyu çok seviyodum normalde 2 litreden fazla içiyordum. Ama hamile kaldığımdan beri su bile midemi bulandırdığı için en fazla 1 litre içebiliyorm ancak
Yavrukusum Merveersoy bende günde 4 veya 5 litreye yakın içiyorum hatta doktorum kızdı 2.5 katkı fazlası su zehirlenmesine neden olur ama ben normal hayatımda çok su seven içen biriydim hamilelik hepten beni suya bağladı bende su icmeyenlerin nasıl bu kadar susuz kaldıklarını merak ediyorum 😄
Yavrukusum avkbrzmk acik sari saman rengi olmasi gerekiyor idararin rengi koyu olduğunda su ihtiyacı var demek doktorum bana öyle söylemişti
Merveersoy Bende de enfeksiyon çıktı gerçi hamilelikten önce de sık sık oluyordu ama şimdi çok daha önemli daha fazla su içmek gerek birde tek kullanımlık toz bir ilaç verdi monural adi bakalım insallah geçer.