Ulvana baktılar canım sonradan nst de çıkmadı bişey o yüzden yapmadılar açılma da yokmuş ilki yanlış bakmış bana da dedi 2 hafta daha dursun öyle gelsin şimdi doğarsa kuvöze almamız lazım dedi 🤦🏻♀️ Allah’ım inşallah bir 2 hafta daha dayanırlar da sağlıkla alırız kucağımıza karnı da küçükmüş bebeğin 2 hafta geriden geliyor dedi