Kızlar demin lavaboya girdim de iç çamaşırımda 2-3 damla kahverengi lekeler vardı ama sümükümsü flan değil sadece damla lekesi gibi bebek hareketli baya tekmeler vuruyor sizce normalmidir bu durum ? Hastaneye gitmeli miyim tecrübeliler yazabilir mi (az bir şey enfeksiyon da vardı ondan kaynaklı olabilir mi )