Miray20 Bu zamana kadar açılan hiç bir posta böyle saygısızca bir tepki vermedim. Afedersin ama gerizekalı bunlar daha diyecek bir çok söz varda neyse. Çocuğu onlar için yapmadın. Arkadaşlar da yazmış zaten isteyip de çocuğu olamayan binlerce lira ödeyen insanlar var. Ay çok sinirlendim onların işlemeyen beynine tüküreyim çocuk kız aldır ne demek ya, ne yaşıyor bu gerizekalılar. Allah sana bir evlat nasip etmiş inşallah o gerizekalıların aklına uyup çocuğunu aldırmazsın resmen şirk koşmak bu. Hamilesin psikolojini anlıyorum bu soruyu neden bize sordun diye sana asla kızma hakkımız yok. İlaçların fiyatı ne olursa olsun çocuğundan önemli değil. Ay bide senin eşinin ailesi kim acaba kim oluyorlar nerde kendilerinde bu hakkı buluyorlarda sana bunu söyleyebiliyorlar. Büyük konuşmayayım başıma gelir derdim hep ama büyük konuşucam eşimin ailesi bana bu lafı deseydi bı güzel cevaplarını verir, bir daha görüşmez, çocuklarımı da asla göstermezdim. Lütfen o beyin fukaralarının aklına uyma.