Seymavolkan bende 7 haftamda doktoro gittiğimde banada düşük tehliken var hastaneye yatmalısın yada verdiğim ilaçları kullanmalısın dedi.bende tamam dedim çıktım.ama ne ağrım,ne sancım,ne kanama hiç bişeyim yokdu.bende ilaçları içmedim zararı olur diye ve kendi doktoruma gitdim .hiç bir şeyim yokmuş,bebeğimde gayet iyiymiş🐣.iyiki o ilaçları içmemişim.☺️☺️☺️