Irmakselim Hayirlisiyla 2 hafta sonra buyuk ihtimal bekliyoruz dua edin kizlar hepiniz hayirlisyla dogurmak nasip olsun ...
zlemzcanzl Irmakselim Allah yardımcımız olsun sağlıcakla al yavrunu kollarına. Ben artık dayanamıyorum hamileliğe yarın kobtrolümüz var sanırım gün iateyeceğim normal doğumu bekliyemiycem artık
Glitter Irmakselim benim de sat a gore 4 Aralik yani 5 gunumuz var Doktor en fazla 41i bekleriz sonra yatis veririz. Fitille ogumu baslatiriz dedi
HavvaFer Agg0207 Ben de 38+1 oldum normal düşünüyorum nasip olursa sizin tahmini tarihi söyledi mi doktorunuz?
Irmakselim zlemzcanzl bende dayanamiyorum cok canimi acıtıyor:) sende hayirlsiyla al kucagina insallah rabbim yardimcimiz olsun kolay atlatmayi nasip etsin
Irmakselim Tugbakybzc baya nazli ve sabirli bir bebekmis annesi hayirsiyla gelsin saglikla inşallah Allah bizede afiyet sifa versin
Irmakselim Asilinannesi evet canim istedigin zaman alirlar bebek suan doguma hazir zaten 36 dab sonra keyifleri ne zaman isterse o zaman geliyolar :)
Irmakselim Glitter ALLAH yardımcın olsun.. hepimizin bende 2 hafta sonra gidicem hem korku var hem dogsun artik diyorum kolay dogumun olur insallah cnm
Nurdag Glitter benim de 4 Aralık ama hiçbir sancı belirti Yok 😑bu hafta gelmeZse doktor suni sancı verecem dedi
Asilinannesi Irmakselim anladım ben şuan 34+4 haftalığım sezeryan olacak doğumum aralığın 27 eşimin Doğum günü ozaman Doğum yapmayı düşünüyorum🥰🥰😻
Irmakselim Glshsn16 aynen zaman geçmiyor dedigin gibi ikinci gebeligim benimde dogum korkusu kizim nasil tepki vericek korkusu insallah hayirlisi olur
Irmakselim Mardinn senin tarih belli bende bekliyorum :) ha simdi geldi gelicek diye insan korkuyor ister istemez ama saglikla gelsinler de Anneler dayaniyor yine :)
SecilAhsenSura Mardinn benimde tahminen 10 u olacak yada 10 15 arası haftaya gün verecek doktorum 39 u bekliyoruz ☺️
Irmakselim HavvaFer benim ikinci gebeligim ilk gebeligimde 38 haftalikken cati muanesi oldum 5 cm aciklik vardi hemen doguma aldi ... bunda da 40 bulmaz dedi doktor 2 hafta sonra muane edicek korkuyorum yine hemen doguma alicaklar diye :)