Gizo canım midye çok yararlı bişey değil Hamilelikte riskli ama abartmadgn sürece bir sıkıntısı olduğunu düşünmüyorum bende.. ona bakarsan bu çemkirenlerin genelinde sigara içen de vardır emin ol herkes çok sağlık li mi besleniyor abur cubur çikolata cipsi et şarküteri ürünleri yiyen yokmu hiç bunların hepsinde risk vardır.. bende hamile olduğumu bilmiyordum midyeyi çok seviyorum oturdum 20 tane yedim sonra hamile olduğumu öğrendim ama bir sıkıntı yaşamadık 6 aylık hamileyim ilk üç ay ymedim midyeyi ama sonradan ayda bir defa 5-6 tane tüketim nefsimi gdericek kadar bebişimde bende iyiyiz çok şükür skintimiz yok herşeyin fazlası zarardir unutma.. 😊