Hdev Merhaba arkadaşlar ben 20+5 te acil serklaj oldum. 2,5 Aydır sürekli yatıyorum 30 haftalık olduk Allah’ın izniyle ama korkularım hala geçmedi. Rahim uzunluğum 26. Haftadan beri 2.60mm. 34 leri görür müyüm 🙏🙏
Nesslis Hdev 30 kadar gelmişsin belli riski azaltmışsın gönlünü ferah tut inşallah sorunsuz geçsin canm stres iyi değil 🌸
Busenn01 Hdev 14 de dikiş atıldı 31 haftalarda hunileşmemve kısalma başladı 2.1 di 1.6 ya indi 6 hafta yattım.6 hafta sonra 3.4 oldu hunileşme kapandı yatma dedi doktorum gezdim tızdum.dün yine kısalmış öğrensim.1.1 olmuş hunileşme çok ileri. 32+3deyğm 2000 Gr bebek.kotkmuyorum artık.korkarak yaşayamıyorum çok yoruldum 2000 Gr olsun rahatlar kendini.olavak olan oluyor.şusn doğum yapıp yapmayacağım cuma günü belli olacak o kadar sakinim ki. Üzülmeyin hiç
Mucize_4207 Hdev sakın stres etme kendine bebeği etkiler bak benim ilk erken doğum oldu 26 haftalık şimdi 5 yaşında özel gereksinimli ikinciye hamileyim 23 haftalıkken dikiş atıldı onada hem ona bakıyorum hem dikişliyim 35 +5 oldum kafaya takmiyorum elhamdülillah geçti zorlu günler
Sebnem9593 Hdev en azından söyle düşünün serklaj tutuyor daha az riskli Benim haftam ileri olduğu için serklaj yapilamadi sadece ciğer gelistirici vurulduk ilaclarla falan sürekli yatarak bekliyorun
Hdev Nesslis sağ ol canım çok haklısın stres iyi değil ama bir iyi oluyorum bir kötü Rabbim yardımcımız olsun 🙏😇
Hdev Busenn01 inşallah zamanında sağlıkla kucağınıza alırsınız Bebişinizi 🙏🙏 benim 4. Tedavide geldi kızım ama sürecim böyle olunca korkularla bekledim bugünlere kadar, her şey olacağına varır elbette takdir Allah’ın ben hep yattım hiç kalkmadım sadece doktor için dışarıya çıktım hakkimızda hayırlısı 🙏🙏
Busenn01 Hdev benmde öyle. İlk gebeliğimi 22 haftada kaybettim tedaviyle olmuştu pcos hastasıyım.2 yıl toparlayamsdım kendimi bu 2 gebeliğim buda tedavi. dikiş olup da 34 35 leri gören çok insan var inşallah bizlerde onlardan biri oluruz.moral çok önemli. Korkmakta haklısınız ama korkmayın boşuna bişey olmayacak inşallah
Hdev Mucize_4207 haftanız çok iyi ilerlemiş maşallah darısı bizlere inşallah 🙏 sağlıkla kavuşun bebişinize 🙏🙏😇😇
Sara-2007 Merhaba bende 16da dikis atildi.yatiyotum 27 oldum inse allah bende 34-36 ları gorurum ve sizlerde inse allah En guzeli psikolojiyi iyi tutmak.ben on gündür hastanedeydim ve cok korkuyotdum bisey olucan diye cok sukur simdi sakinlesdirici aliyorum iyiyim. .ve yalnizca tuvalete kalkiyorum
Hdev Sara-2007 bende ilk Serklaj olduğum günün korkusunu atamadım üzerimden hep dua ediyorum 🙏🙏 rabbim sizinde yardımsınız olsun sonu güzel olsun inşallah 🙏🙏
Hdev Sebnem9593 evet dikiş olması bir nebze içimi rahatlatıyor ama doktorum her seferinde her an suyun gelebilir dediği için hep endişe içindeyim 😔
Stresli Hdev merhaba bende acil serklaj oldum ve haftam sizden ileriydi sadece wc ye kalkyrm ve tüp bebek ikiz gebelik 32 haftama girdim bu haftaki görmek bir mucizeydi benim için benim doktorum bana artık rahim uzunluğu kısalığı bizim için önemli dgl önemli olan dikişin durması dedi sizde içinizi ferah tutun bak baya zaman geçmiş Allah yardımcımız olsun
Hdev Stresli amin arkadaşım inşallah rabbim yar ve yardımcımız olsun . Senin de haftan güzel ilerlemiş inşallah 36-37 leri görürüz 🙏🙏🙏
Sebnem9593 Hdev doktorlar oyle biz çok dikkat edelim diye korkutuyorlar Benimki ciğer gelistirici vurulan zaman oyle konustu ki ben dedim herhalde aynı gün dogacak cocuk