Elifeski22 Atakent acıbademe gidiyorum doktorum numarasını kendisi verdi ve kafana takilan bir şey olursa ve ya bir sikayetin olursa mutlaka yaz demişti. Çok çok memnunum doktorumdan kontrollerimde hemen üstün körü değil nerdeyse 20 dk yarm saat sürüyor baya ilgileniyor aşırı memnunum