Elifeski22 Benimde doktorumun odasında kartı vardı, kartını almıştım ilk gittiğimde en ufak bir sorun da yazıyorum ve saat önemli değil direk cevap veriyor Allah razı olsun, mesela Sağlık ocağında kan testi yaptırdığımda tc mi istiyor direk wp den atıyorum bakıp yorumluyor