Serpilinumudu Happymm yok ilk gebelikte 37 de doğum yaptım bunda da kilosu önde şu an 37 haftalık gözüküyor ultrasonda doktor erken doğar dedi
keremarasmomm peri5860 yaaa bakalım nasıl olacak o hurafeye ben de inanmıyorum ☺️ halime şükrediyorum ama sorgulamadım değil normal zamanda bile yanan mide hamilelikte neden hiç yanmadı diye🤔