e_blue_sky_a Eylemsenet ben bitkisel boyatırım. Ama Bi 12yi görelim. Doktora danışacağım. Ne zaman derse o zaman… boyatma derse boyatmam. Kuaföre sordum 2farkli kuaför de doktoruna sor dedi
Merve000 Eylemsenet ben biraz boya hastasıyım suan hatırlamıyorum ama 2 ayda bir boyarım boyadıktan sonra hep hava aldım ama ya camdan baktım ya bahçeye çıktım hiç bisey olmadı bazıları çok abartmış bence ben iki hamileliktede boyadım bakımlı olmak lazım 😍
Zehross03 Eylemsenet 3. Aydan sonra ombremi yenilettim doktor bişey olmaz dedi ve sürekli evdede cila yapıyorum saçıma boyayla uğraşıyorum bişey olucağını sanmam