Eylemsenet Benimde gebelikten önce açmaya çalışıp saçım yandı uçlar çok kötü. Kendi rengim siyah siyaha boyamak istiyorum ama yine de tedirgin oldum, doğurduğum gibi gidio kestirip boyayacağım direk. 21+2 haftalığız bizde. Yine de doktoruna danış tabi ama ben hep siyah boyatan biriydim kokusu oluyor ve kalıcı da oluyor o yüzden tedirginlik oluyor bence