Buseayazerdgn Afiyet olsun da c vitaminin fazlasının çok zararlı oldugunu ve mandalinada ki şeker oranının diğer meyvelere göre daha çok oldugundan dolayı direk yağa dönüştüğünü ve vücuda fazla şeker yüklemesi yaptıgını okudum bugün bi yazıda. Aman Dikkat et arkadaşım 😊