Rabiaa6 Valla üstüme giycek bisi bulamiyorum ya sizler ne giyiyorsunuz ya da alıyorsunuz üstünüze başınıza
Meiss Rabiaa6 dışarıda elbise ve bacak kısımları yırtmaçlı kumaş tarzı ince hamile pantolonlarınla çok rahat ediyorum evdede genelde gündüz ev elbisesi akşam gecelik 😁
Aselikoo Rabiaa6 evde bol tisort pijama zaten disarda tesetturlu oldugum icin cok rahat ediyorum bol giyindigim icin gayet rahat geziyorum
gamzecgr Rabiaa6 valla evdeyim full sporcu sütyeni ve iç çamaşırı ile dolanıyorum hiç bişeyle rahatım yok sıcak zaten 😂 dışarı çıkarsam da elbise etek hep
Egeminannesi Rabiaa6 ben kapalıyız cnm tesettür gömlekler bol oluyo genelde öyle aliyoduk hamileyken de oluyo yani bol giydiğim icin
aslanprenses_ Evde sadece tişört iç çamaşırı her şey sıkıyor 😂 dışarda tayt tişört ya da elbise. Çok bile 😂
Rabiaa6 aslanprenses_ valla evd3 bende öyleyim iç çamaşırı gecelik tişört ne buldul giyiyoruz hava ztn sıcak benim için önemli olan dışarısı elbiselerim şimdiye kadar geliyodu ama şimdiden sonra gelmiyor malesefki😔
Sehseh Kızlar disarda herşey giyililir de iş yerim güvenlik görevlisiyim 2 aylik oldum ama karnım simiden cikti zaten mide ve göbek biraz vardı normalde, kumaş pantolon giyineyim dedim izin vermediler bende araştırıyorum napabilirim diye
Merrrveee777 Evde eşimin tişörtleri ve kısa tayt yada şortlar dışarıdada yine Hamile taytı yada elbise.. Kısa süre için evde giymelik bişey almaya bana kalırsa gerek yok
Rabiaa6 Merrrveee777 evde ne bulduk giyiyoruz ztn de dışarı için sıkıntı eski kıyafetlerim olmuyor artık 7 . Aya girdik hastaneye fln git gel olmuyo malesefki
Minigiim-vebenn52 Evde gecelik giyiyorum elbise tişört dışarı da zaten ferace altına da rahat edeceğim beli lastikli bol pantolonlar var onlardan 😂
bdenerigokce Aselikoo bol olarak elbise mi giyiyorsun acaba, ben bu ara suflelere bakıyorum ama çok pahalı 😂 bütün kıyafetlerim küçüldü Bosbol bitane alayım hamileliği onla geçireyim diyorum😂
Rabiaa6 Aselikoo bende tesetturluyum de uygun internetten elbise alabileceğim güvenilir sayfa var mı bi tane dışarıya almam şart eski elbiseleeim küçük geliyor son aylarda olduğum için rahat bol bisi istiyorum
Aselikoo bdenerigokce evet tesettur elbiseleri ferace giyiyorum robali elbisler eahat oluyor gercekten cok pahalı ama yapacak bisey yok dogru tesetturu uygulayanilmek icin alip giyiyoruz bir sekilde ve hamileiktede rahat oluyor gercekten
Aselikoo Rabiaa6 bol feraceler tesettur elbisleeri giyiyorum onlar zaten dar olmuyor kaliplari genis ve rahat
gamzecgr Rabiaa6 penye şeyler giyiyorum genelde likralı oluyor ya bi de bir beden büyük aldım hep rahat oluyor yoksa öteki kumaşlar çekiyor bazen ya da karın kısmı kastırıyor rahat olmuyor
Aselikoo Rabiaa6 lale yucel tesettur giyim ordan aliyorum onyedikasimofficial , aşkıderun carsaf tesettur ,sadesevenbutik var uygun diyemem ama kiayfetler cok guzel ve tesetture uygun
Buhara Rabiaa6 lcw de gece indirimi ile genelde 100 120 tl düşüyor indirimli olanlardan alırsanız uyguna gelir.
bdenerigokce Aselikoo ben karnım gözüksün hiç istemiyorum ve şimdi alsam 2 ay sonra başka almam gerekebilir diye baya bol istiyorum 😍 üstümde çuval gibi durmaz inşallah ya 🥹