Selam hanımlar pozitif hikayemi sizinle de paylaşmak istedim belki yakın tarihli hanımlara cesaret olur.
İlk ameliyat ve ilk hastane de yatacağım için korkum çoktu benim, hastaneye 8.30 da gittim kan aldılar 4 tüp sonra yatış verilmesi için odama aldılar, kıyafetimi terliğimi koydular yanıma giyindim. 1 De 2 Hanım hemşire sedye ile geldi, iç çamaşıra kadar çıkartılıp verilen elbiseyi giydim. Sonra sedyeye uzanıp ameliyathaneye indirildim. Burada yakınınız ve hastanedeki insanlar çok önemli ne kadar az stres yaşatırlarsa size o kapidan girişiniz o kadar kolay oluyor.
Girdiğim an çok tatlı insanlar karşıladı beni anestezi doktoru sorular sordu daha sonra elbisemin arka tarafını açıp korkmamam gerektiğini saniyelik işlem olduğunu belirtti. Belirttiği gibiydi zaten hemen anesteziyi vurdu gram bir şey hissetmedim. 5 dakika sürmeden bacaklarım ısındı karıncalandı hemen beni yatırdılar sedyeye önüme yeşil bir şey astılar hiç bir şeyi hissedemedim o yeşil şeyin ardından daha sonra doktorum geldi acı varmı yok mu diye kontrol yaptılar hiç bir şey hissetmediğimi anlar anlamaz başladılar Ameliyata. Mide bulantısı oldu ben sezeryan öncesi sigara içmiştim çünkü büyük ihtimal ondan oldu dediler mide bulantısı olduğunu söyleyince orada ki benimle ameliyat boyunca ilgilenen hemşire hemen ilaç takviyesi verdi sohbet etti benimle derken doktorum hazir mısın bebişin şuan burada dedi hazırım dediğim an bebişimi gösterdiler 🥹 sonra dikiş oldu karnıma o an uyuşukken bastırdılar gram acı ağrı hissetmedim sonta olayını da takmadilar o an sonra dikişlerim bitti beni odama götürdüler sontayi orada taktılar hala uyuşuk olduğum için onuda gram hissetmedim. Anestezi bitince hafif hafif ağrılar başladı fakat asla ağrımasına müsade etmediler ağrı kesiciler vurdular yani anlayacağınız çok güzel bir dogumdu 🥹🌼 Allah herkese böyle güzel doğum nasip etsin Bu uygulamadan ayrıldığım gün bugün olacakmış demek ki hoşçakalın 🤍🤍🤍 (Babykidsde görüşmek üzere)