Mavi3475 doğum yardımı ilk çocuk 300 ikinci 400 üç ve daha fazla bebeğe 600 veriyor Bi seferligine süt parası da 520 TL veriliyor bunlar sgk bebek kimliği ve doğum raporunla gidip forum doldurarak yapıyorsun diğerine de sosyal hizmetlere gidiyorsun aynı şekilde forum dolduruyosun