Mavi3475 e devlete doğum yardımı başvurusu yazın çıkıyor annelere birsürü hak oluyor ayrıca anne kartı da çıkarabilirsiniz çocuk belli bi yaşa gelene kadar toplu taşımalar ücretsiz oluyor ayrıca ibbnin vermiş olduğu park yatak ateş ölçer hastane çıkışı vs. paket halinde evinize getiriliyor sanırım bu yardımlar evi olana çıkmıyormuş ama deneyin yararlanabilirsiniz bebek doğum paketi yardımı da yapılıyor ayrıca süt yardımı da yapılıyor belli bi yaşa kadar haftalık olarak süt alıyorsunuz bebekler için