Ben de aynısnı yaşadım özelde idi kadın doğumcum bana şehir hastanesinde ver bu testi dedi bende öyle yaptım, özele göre biraz geç çıkıyo 35günde falan cıktı sonucum/ ama onu da düşünebilirisniz
Bi kaybım bi de kimyasalım var kadım doğumcum istiyor bu testi dedim. Kimyasal yoktu aslında ama öyle demek durumundaydım