Ozge0044 minik-anne2323 benim ilkini özelde 38. Haftada aldılar şuan ikinciye hamileyim 5 gün sonra sezeryan olucam devlet hastanesinde buda 38.hafta da oluyor
Ozge0044 minik-anne2323 benim ikiside 38 e gün verdi ama devlette ki doktor müsait lik durumuna göre yapıyor eğee müsait olmasaydım 39 a atardık dedi çünkü
Mindur Benim 37 gittim doktor ne alttan baktı ne sezeryan dedi ne. Normal dedi durumumuz iyi milletin karae verio benim belirSiz kafayı yicem
eso2023 Benim doktorum sezaryen planlanacaksa bile 40 haftaya kadar beklenilmesinin bebek için daha uygun olacağını söyledi