Beni yanlış anlıyorsunuz sanırım ben zaten yardımcı olmadığınızı söylemiyorum bunun için de teşekkür ederim ancak konuşmalara bakarsanız sadece ben üslupsuz konuşmuyorum biriniz özgüvensiz haklarını öğren diyor diğeriniz üniversite mezunu insan açıp haklarınız öğrenmiyor diye yargı yapıyor ben burda durup dururken sizle tartışmıyorum