esma5001 Bebeğim ekim ayında doğacak ve 2,5 3 aylıkken okula başlamak zorundayım. Okulumla evim farklı ilçelerde aralarında 1,5 2 saatlik yol var. Nasıl yapacağım hiç bilmiyorum. Maddi durumdan ücretsiz izne de çıkmak istemiyorum. Lütfen yardımcı olun😢😢
Marlockaybaby esma5001 il içi tarihlerini takip etseydiniz keşke geçti mi bilmiyorum. Dilekçede yazabilirsiniz
Edsn esma5001 ben de 28 Eylül’de doğum yapmıştım fakat son haftaya kadar da okula devam etmiştim 2.döneme kadar bu şekilde rahatça izin kullandım 2.dönem de ücretsiz izne ayrılmıştım eş durumı tayini isteyin mutlaka umutsuz olmayın hiç belli olmaz ben bursa gibi yerde 22 puanla eş durumu bile değil il içi tayinle evimin yanındaki okula tayin olmuştum tayininiz çıkmazsa ilçe ile görüşüp görevlendirme isteyin ama yapacaklarını zannetmiyorum buna hazırlıklı olun
imeaeb esma5001 Hocam merhaba sendikanız var mı onlar mutlaka görevlendirmeniz için yardımcı olurlar yanlış anlamayın o yüzden söylüyorum
esma5001 Marlockaybaby eş durumuna başvuracağım ama imkansız görünüyor benden önce puanı yüksek olup bekleyen hocalarım var malesef😢
Mylittlemermaid esma5001 hocam tanıdık birileri varsa çok rahat oluyor , benim okuluma başka ilden görevlendirme geleni biliyorum
Balbebek012 esma5001 ilçeler arasında görevlendirme olur adamın olursa başka şehre bile görevlendirmen yapılır tecrübeyle sabittir
Xcbaby esma5001 Mylittlemermaid ilçeler arasında görevlendirme oluyor mu bilmiyorum daha önce hiç duymadım :))))
Marlockaybaby esma5001 bence görev yaptığınız ilçe milli eğitime bir gidip danışın bu konu hakkında ne yapabileceğinizi sorun. Belki yardımcı olurlar. Süresi geçmemiştir umarım 🙏🏼
Btlktr Süreyi rapor ve heyet raporuyla uzatabilirsin doktorunla konuş heyet veriyor mu yada para karşılığı hastane veriyor mu diye
Edsn Btlktr heyet falan da verilse o kadar süre üst üste vermiyor doktorlar yani sene sonuna kadar idare edebilmek pek mümkün görünmüyor
esma5001 Edsn Balıkesire eş durumu ile geldim zaten bandırmada oturuyorum ama gönende okulum bandırma tayin zamanı açılmıyor bile napacağım hiç bilmiyorum bakalım
Btlktr Edsn Edsn benimde Eylül sonu Ekim başı görünüyor doğum 32. Haftada çalışabilir raporu alacağım seminer haftasına denk geliyor o 4 hafta sonraya aktarılıyormuş yine de. Ne zamana kadar rapor kabul olursa denicem
Xcbaby esma5001 ilceler arasi gorevlendirme yapilabiliyor gonen mem ve bandirma mem ile gorusun bu islerden sorunlu sube müdürüyle gorusun hatta. Birde ilk 6 ay sut izniniz var ister yarim gun calisirsiniz ister 3 gun okul 2 gun tatil seklinde ayarlatabilirsiniz programi bransiniz neydi bu arada ?
esma5001 Xcbaby yarım gün çalışsam bile sabah 6.30da evden çıkıp saat 14.00de eve gelebiliyorum bebeğimi emzirmesi çok sıkıntı olacak branşım matematik bu arada okulumda da öğretmen az idaremden hiç beklentim yok hiçbir istediğimi yapmazlar😞
mayaden esma5001 3 aya kadar alabiliyoruz diye biliyorum daha fazlası var mı bilen arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim 🌸
Xcbaby esma5001 oncelikle haklarinizi iyi öğrenin acin okuyun yonetmeligi bu dediklerim istek değil sizin hakkiniz yonetmelikle sabit. Bulamazsalar ucretli alirlar bu onlarin sorunu. Milli egitim ile de gidip yuz yuze görüşün mutlaka belli olmaz kabul edebilirler de gorevlendirme talebinizi.
Xcbaby esma5001 kusura bakmayin hocam sizi biraz özgüvensiz gördüm böyle olmaz biraz kendinize güvenin disinizi gosterin en onemlisi mutlaka 657 yi okuyun haklarinizi cok iyi bilin bazen isguzar insanlar nasilsa karsidaki bilmiyor diye ona haksizlik edebiliyor. Birileri ile görüşecekseniz de kendinizden emin sekilde gidin nasilsa olmaz nasilsa yapmazlar diyerek giderseniz zaten bastan kaybetmis olursunuz..