Umudumm aynı şeyleri yaşamışız 🙂 benim de kusma, aşerme, ağrı, sızı vs hiçbirşey olmadı şükürler olsun. 35’e geldik hayırlısıyla. Karnım da halk tabiriyle top gibi 🙂 erkek diyenler oldu ama doktora nerdeyse her kontrolde sordum 🙂 hatta erkek olduğunu iddia edenlere doktorun ultrason incelemesini yaparkenki videosunu gösterdim ki orda doktorum :” o karın şeklinden erkek-kız diyenlere kapak olsun, bu bildiğin kız! “ diyor videoda 🙂 yani karın şekli tamamen fizyolojik yapımızla alakalı. Cinsiyetle değil. Eskilerden kalan fikirler işte napıcan 🙂 bu arada kız bebek ben de çok istedim, erkek denilince ilk biraz dumur oldum ama alıştım sonra, gittim uzun saçlarımı bile erkek modeli yaptım moda girip. Sonra kız olduğunu duymak müthiş bir duygu 🙂 anneliği 2 kez tatmış gibi 🙂