Aynısını banada dedi doktor 11haftamda benimde resimde yukarı doğru erkeğe benziyor dedi ama kızlardada olabiliyor benim eltimede ilk erkek demişler 20. Haftada kız demişler ve kızı oldu yani insan heycanla merak ediyor tabi Rabbim yavrularımızı hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip eylesin 🙏🙏🙏