esraEb _moomm cinsiyet nedir acaba. Ben henüz 36+5 🙏vaktinden önce gelmesin diye dua ediyorum ben de 🙈
Yagmurmeric Benn an itibariyle 40+1 dogurmadim ama bugun akşam saatlerinden beri sanki kaislmalarim var bebek hareketi mı kasilmami tam anlamıyorum kasıkta sancılar da oluyor ama ilk gebeliğim olduğu için bilemiyorum acitiyo baya ama düzenli de değil tam bazen sık sık şiddetli bazen ara ara az şiddetli oluyor. Sizin var mı birşeyler ? Bunun gibi belirtileri olan tecrubeliler var mı? _moomm esraEb
esraEb Yagmurmeric benim de ilk gebeliğim hiçbir konuda hiçbir fikrim yok 😤bodoslama gidiyorum da bakalım. Akıntımı bebeğin durduğu yeri takip ediyorum. Haftalık da kontrole gidiyorum. Geceleri sancım daha çok oluyor gündüz de bebeğin toplanması ani hareketleri falan oluyor.
_moomm Yagmurmeric bende de ilk gebeliğim canım 40 haftalığım böyle kasılmalar yaşıyorum sabahtandır her yarım saate bir
_moomm r10b stres yapma canım bende çok stres yapıyorum ama bugün az kendimi saldım bu konu da aşırı yoğun böyle ter döktüren ağrılar yaşıyorum her yarım saate bir o zamanla 5 dk düşecek
_moomm Mutlulukkk sağlıkla gelsin bebelerimiz benim hafif sancım var canım yarım saatte bir geliyor gidiyor sabahtandır
Yagmurmeric esraEb Seninki çok bekletmez heralde benim o haftalarda hiç bişeyim yoktu ta ki bugüne kadar hiç bir kasılma sancı vs. Hiç bişeyim yokkken bugün akşam saatlerinde biraz biraz başladı şuan da sık sık kasılma oluyor ama dayanılmaz bir sancı acı yok açıkçası
_moomm esraEb canım bende de geceler oluyordu şimdi gündüz olmaya başladı her yarım saate bir oluyor bugün başladı
Mc5814 esraEb bende aynı senin gibiydim geceleri uyutmayan sancılarım oluyodu erken doğum riski vardı yarın 37 yim inşallah ve dünden beri hiç ağrım yok şaka gibi ☺️
Merveee_56 _moomm bende senin gibiydim doguramicam suniyle dogurucam diyordum ama 40+1 gece 2 de suyum geldi ve bebeğim şuan kucağımda
esraEb Merveee_56 su yatarken mi geldi. Komple yatak döşek ıslanır gibi bir şey mi. Önceki belirtiler neler. Anlıyor musunuz su gelecek diye
Yagmurmeric Merveee_56 merhaba hiç bı belirti yok muydu birden mı oldu yoksa daha onceainde hissettiniz mı
_moomm Merveee_56 ya maşallah suphanallah canım benimde her an benek gelebilir yarım saate bir sancım oluyor beni daraltacak derecelerde sanırım bugun yarın doyururum ağrım sıklaştı çünkü nasıl geçti doğum sürecin evde mi çektin agrını
Yagmurmeric _moomm benim ağrılar enfeksiyondanmis ya enfeksiyon varmış idrarda, açılmam da hala 1 cm senin ne güzel sancıların var valla bende olsun istiyorum
r10b _moomm haklısın,sabah kontrole gittim nstde sancı çıkmadı ama nstden kalktım sancılarım başladı akşamdan beri de benim sancılarım başladı .Hadi hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
Mutlulukkk _moomm ahh bende ne zaman baslayacak acaba 🥲 rabbim sancilari kolaylikla karsilayabilmeyi nasip etsn hepmze