mila88 Ftrhn bana saçma gelen temizse neden kürtaj yaptılar. Bende kendiliğinden düşük yaptıktan sonra muayeneye gittim, kürtajlik durum yok zaten düşmüş, hergün hafif hafif kanama gelecek demişlerdi. Umarım bir daha aynısını yaşamazsınız
Ftrhn mila88 bana da düşükten sonra ultrasonda temiz çıktı dediler ama son bir kez tamamen bir temizlensin dediler belki de araştırma hastanesi olduğu için yaşadım bu durumu ,😔 keşke özele hiç gitmeseydim dedim
Ftrhn mila88 işte son kez muyane edelim temxilelm dediler bence araştırma hastanesi olduğu içindi. Ama bir daha asla özels gitmem kendi keyiflerine göre geliyorlar en zor anımda tansiyonumu bile ölçmediler
Ftrhn Fulya1993 ben de yalvardım ne olur 10 dakika da olsa ben görmek istemiyorum dedim. Ama biz gerek duymuyoruz zaten çok kısa sürecek falan dediler. Ama inan ki 15 dakika çığlık çığlığa yaşadım hepsini. Araştırma hastanesi olduğu için mi yapmadılar hiö bilmiyorum. Ama inşallah bir daha yaşamam öyle bir şey olursa kesinlikle anestezi isticem
Ftrhn Olivia özel hastane hiç bakmadı doktor izinli diye ben de en yakın araştırma hastanesine gittim mecbur kaldım çok kötü sancılarım vardı. Dedikleri şu sen zaten bebeği düşürdün işlem çok kısa sürecek o yüzden anestesi ye gerke yok. Ama inan ne psikojim kaldı ne moralim bir. Yaşicaklsrım varmış 😌