Ftrhn sizin adınıza gerçekten çok üzüldüm,çok geçmiş olsun.
Bende 8 haftalık komplet düşük yapmıştım, sürpriz plansız gebelik olmasına rağmen çok ağlamıştım.
Zaman acıyı hafifletiyor, inşallah doğru hayırlı zamanda tekrardan hamile kalıp bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız.
Düşükten hemen ultrasondan baktılar mı parça vs kaldı mı diye.