DmlGnr Bendede var 3 yıldır 6 ay aralıklı takip önerdi 2 yıl boyunca artık yılda bir gel dedi büyüme yapmadı tek sıkıntısı ağrı fibroadenomun 10 kadının 7 sinde olabileceğini söylemişti doktorum kimisi ağrısından dolayı hisseder kimi bayan anlamaz bile dedi sıkma canını inşallah birşey olmaz 🙏☺️ Doğum yapıp bebek emzirirsen geçer dedi hatta başka bir doktor tek umudum şuan o :)