DmlGnr merhaba
3 tane fibroadenomum var, acil biyopsi yapıldı, sonuc temizdi şükür.. 3 ayda bir kontrole gittim, sonra 6,8 ay derken senede bir kontrol şeklnde devam dedi dr.
Çok şükür sorun olmadı, korkunuzu anlıyorum.. İlk farkedildiğinde Bende çok korkmuştım
Geçmiş olsun🙏.