Kızlar herkese selam😊
Bugün kızım 18 günlük oldu doğumdan korkan stres yapan hamişler için pozitif normal doğum hikayemi anlatmak istiyorum..🤗🤗
14 temmuzda 38+2 de saat 10.30da evde tek başıma televizyon izlerken suyumun gelmesiyle doğum başladı ama bende hic sancı vs yoktu 1 gun öncesinde ilk defa çatı muayenesi yapildı sonrasında kahverengi akıntı oldu ben nişan oldugunu düşünmedim çünkü kime sorduysam çatı muayenesinden kaynakli dedi 10.30da suyum geldikten sonra eşimi aradım kayınvalidem filan hemen geldiler ama ben hastaneye gitmek istemiyordum çünkü sancım yoktu onlar gelinceye kadar kurutmaya çamaşırları attım suyun geldigi yerleri sildim hatta duşada girecektim ama izin vermediler 😄 neyse biz 12 gibi hastaneye gittik yatışım yapıldı saat 2 gibi suni sanci verilmeye başlandı ve benim sancılarım başladı ilk başta 1 santim açılmam vardı saat 4 gibi açılmam 4 cm oldu ondan sonraki sancılarımın şiddeti ve sıklığı arttı son muayeneye gittiğimde açılmam 8 cm olmuş hatta doktor çok şaşırdı ben muayeneye geldigimi sanıyordum ama doğum başlamıs dedi bu aşamada ıkınmanız çok önemli doğru ve sıkı bişekilde ıkındığınız zaman bebiş hızlı geliyor 😃 neyse 18.11de kızım doğdu ve aşırı bi rahatlama oldu asla 2 dk öncesindeki ağrı kalmıyor ben yaptıysam herkes yapar çünķü kız kardeşimin sezaryen doğumunda sadece sondasını gördügüm icin bayılacaktım 😃😃 lütfen kimsenin negatif hikayelerini dinleyip psikolojinizi kötü etkilemeyin bi şekilde oluyor şimdiden herkese hayırlı güzel doğumlar diliyorum 😇😇