sydake Ben zaten hipotiroid hastasıydım. Hamilelikte çok yükseldi, en son tahlilimde 29 çıktı.200 lük guatr ilacı ve jodid kullanıyorum. Ayrıntılı ultrasonda doktoruma sordum önemli olan T3 değerin dedi, asıl zeka geriliği yapan oymuş.