alaismom benim de 4,18 bu yavaş mımçalışıyor demek hızlı mı bilmiyorum yardımcı olur musunuz? en başından beri euthyrox 50mcg kullanıyorum referans aradığı en yüksek 4,94 gösteriyor o sınırı aşınca ne oluyor peki yani bu zararlı mı kan ilacı ger akşam sabah aç karnına tiroid ilacı haftada 1 d vitamini ve her gün folik asit diofol kullanıyorum