Ben hamileliğim boyunca bırakmayı çok kez denedim. Midem bulanırdı yemek yiyemez su içemezdim ama sigara aşerirdim. 1 ay oldu doğum yapalı daha sigara içmedim içemedim kokacak çocuğuma diye. Şimdi çok pişmanım hamileyken içtim diye ama zararın neresinden dönersen kardır diyorum 😔