12 yaşımda başladım ben sigaraya başladığımdan beri günde 1 paketten az içmedim asla. Çift çizgiyi gördüğüm gün bıraktım ağzıma sürmedim hala 28 haftalığım. Daha önce çok denedim bırakmayı bırakamamıştım ama bebeğim olunca tekte bıraktım. Canım istemiyor mu deli gibi istiyor ama içmem. Bence bırakamayanlar hiç vicdan rahatlatmasınlar yok sinirimi geçiriyo yok tam bağımlısı değilsiniz şu bu kendinizi kandırmayın. İçinizde küçücük bir can var sizin bu kötülüğü kendinize yapın çocuğunuza değil.