papatyaseveranne 2evlat1anne Allah bağışlasın 🥰 benim ilk yavrumda öyleydi. Fazlasını zor doğururum gibi geliyor. Umarım çok bekletmez 🤲🥹
Fatmayagiz @papatyaseveranne sezeryan oldum şuan hastanedeyim Dikişlerim ağrıyor biraz ve sütüm gelmedi mama verdik
Fatimetncr Ilaydaerd Yani su fazlalığı erken doğumu tetikliyormuş Bide gebelik şekeri anlamına geliyormuş Ben iyiyim gerçi 37+4 şuan