Aggg ASL93 4 kilo üstü normal doğum olmaz diyorlar sizin iyi 4200 normal yapmışlar devlette mi doğurdunuz
papatyaseveranne 2evlat1anne Allah bağışlasın 🥰 benim ilk yavrumda öyleydi. Fazlasını zor doğururum gibi geliyor. Umarım çok bekletmez 🤲🥹
bihteren papatyaseveranne ay ben de biraz üzüldüm 15 ağustosa kadar bekleyebilirmişiz nstde sancı falan cıkmadığı bebiş de kanala girmediği için çatı muayenesine de gerek görmedi haftaya tekrar çağırdı insallah bir an önce sağlıkla gelirler🌸🌸🌸
1asel-duru 38+4 de 15 gün önce doğum yaptim 3.210 gram doğdu bebek en son ultrason da 3.250 gram ölçmüştu doktor yanılma payı oluyor zaten iki günde bebegin şişliği iniyor yaklaşık 300 gram falan kilosu düşüyor
Zeynepz papatyaseveranne ilk oğlum 38+6 da 3600 demişti doktorum ertesi gün doğdu kii 3320 ultrason yanıltabiliyor biraz inşallah sağlıkla gelsin kolay doğumlarımız olsun🥰
senaacik papatyaseveranne 35+4 te 3150 gramdı iki hafta önde gidiyor bu gidişle sezaryen olursun dedi doktorum ama çok mu fazla bilmiyorum ki🤷🏻♀️
papatyaseveranne senaacik 36 haftalıkken benimkide 3050 kg falandı sanırım, ama hiç sezaryen falan demedi hala normal doğum üzerinden konuşuyoruz canım
Aggg papatyaseveranne ben çıktım kontrolden 3700 olmuş bebiş geçen haftadan bu yana 100 gram almış sevindim bu duruma 😊 şu an nst sancı çıktı ama açılmam olmadığı için pazartesiye randevu verdi
papatyaseveranne Aggg ay hadi hayırlısı canım ☺️ sevindim çok almamış belki altında bile ultrason fazla ölçedebiliyor ☺️
papatyaseveranne Fatimetncr 36.haftada 3050 kg falandı diye hatırlıyorum bende. Demekki normal kilolar 🥰
Fatimetncr Ilaydaerd Yani su fazlalığı erken doğumu tetikliyormuş Bide gebelik şekeri anlamına geliyormuş Ben iyiyim gerçi 37+4 şuan
papatyaseveranne Fatmayagiz hayırlı olsun diyelim mi😊 sezaryen doğum mu yaptınız merak ettim sizi şimdi nasılsınız? 🥰
bu_partideyalnizsin Fatimetncr benim ki 36+1 2385 2218 arası aşağı yukarı dedi :( sizin ki çok iyi bence