Cagla87 araba bende araştırdım ama yaşadığım yerde çok fazla kullanamayacağım için kanguru aldım.Arabada travel sistem hem yüksek fiyatlı hem de biraz hantal olduğu için kullanımı zor oluyormuş özellikle kullanan kişilerden fikir aldım.Uzun vadede kullanışlı olmuyor diye.
Özellikle kabin ve baston model yağmurluklu araba modellerini öneriyorlar kabin modelde katlandığında az yer kaplıyor özellikle araba bagajlarına rahatlıkla sığabilir.
Arabayı da mağazalarda bi test sürüşü yapıp deneyimleyin derim.
😊Kullanan anne tavsiyeleri en faydalı olur,bana en çok kabin tavsiye ettiler,gönlünüzce bulursunuz inşallah😊