Cagla87 Merhaba arkadaşlar. Oda takımı konusunda bir karara varamadık eşimle. İlk bebeğimiz. Oda yapmayı istiyoruz ancak masraflar malum. O nedenle acaba bebeğimiz doğduktan sonra uygun bir zamanda mı alsak mobilyaları? Nasılsa ilk zamanlar sepet beşikte odamızda kalacak. Siz ne düşünüyorsunuz?
hmmokk Cagla87 canım şuanda doğum hastane hazırlıklar derken birsürü masraf var kendinizi zorlamaktansa biraz geçince yapabilirsiniz odasını dediğin gibi ilk etapta zaten yanınızda olacak
SevdenurTirasci Cagla87 bende ilk başda istiyordum eşim karşı çıkıyordu şu anda iyikide yapmamışım diyorum
melise Cagla87 bana böylesi daha mantıklı geliyor yavrucuk zaten en az bi yaşa kadar beşikte yatacak.Beşikli takımlar aşırı pahalı ben yatağımın yanına boy ayarı olan bi beşik alıp koydum.Ki ilk zamanlar anneyle yatıyor yavrucuk.Dolabımda bebiş kıyafetlerine yer açtım ama yetersiz kalırsa marketlere mağazalara çok amaçlı çok güzel dolaplar geliyor onlardan alıcam işin içine bebek girince fiyatı fırlıyor.Odasını ayıracağım zaman inşallah çocuğumun ihtiyaclarına göre oda yapma fikrindeyim😊
Denizbetul Cagla87 eğer seni zorluycaksa ilk zamamlar yapmak zorunda değilsin canım zaten bebek uzun bi.süre seninle aynı odada yatıcak biz oda takımı aldık ama bebek 1 sene yatmıycak bile odasında onuda zaten kayınvalidemgil aldı biz alcak olsak bende beklerdim herhalde
Cagla87 hmmokk Çevredekilerin psikolojik baskısı aslında beni yıpratan. Herkes odası hazır mı diye soruyor. Takmayayım diyorum ama 🤷🏻♀️
Sdanrr Cagla87 benim de aksine aaa zaten yanında yatacak ne gerek var ki 1 2 sene gerek yok bence boşuna yapıyorsun falanlar. Neyi nasıl yapmak istiyorsan onu yap bence kimseye kulak asma.
Cagla87 SevdenurTirasci İyi ki dediğiniz noktalar neler? Gerek mi duymadınız? Ben en çok bebeğin kıyafetlerini nereye koyarız diye düşünüyorum.
minik23_ Cagla87 bebek odası kesinlikle olmalı bencede 🥰 biz anne yanı beşik düşünmüyoruz ! Telsiz de aldık . Maddi durumunuz yeterliyse ve eviniz müsaitse neden olmasın 🥰 n11de gitti gidiyorda her bütçeye uygun takımlar var . Alınabilir diye düşünüyorum 🥰
SevdenurTirasci Cagla87 ilk başda oda yapsaydım pembe rengine bogardım ama şimdi baska sekılde begeniyorum ve bebek gercekten odasında hiç yatmıyor bu tam doğum zamanında oda masrafı da yapmamışım iyiki
Milly93 Cagla87 Cagla87 cnm 900tlye bile oda takımları var ve büyüyen beşikli sonrasında çocuk odası olarak kullanabilenecek tarzda ama sizi zorlayacaksa bir süre sepet beşikle idare et eliniz rahatlayınca yaparsınız
Tuanamm Cagla87 bende acaba yapmasam oda diye düşündüm sonra yaparım dedim ama annem şimdi yapmazsan ilerdr hiç yapamazsın istediğin gibi dedi cocuk olduktan sonra daha fazla maddiyat cıkacak dedi bana mantıklı geldi oyuzden ben cocuk olmadan yapıcam
Cagla87 minik23_ Ev müsait ama maddi olarak zorlanır mıyız diye tereddüt ediyorum. Doğum özelde olacak ve fiyatlar çok yüksek. O yüzden 5-6 ay olunca mı alsak diyoruz.
BBusraa Cagla87 kendi durumunuzu tabiii daha iyi bilirsiniz ama dediğiniz gibi biraz daha geçtikten sonra yapabilirsiniz bana kalırsa ☺️
Cagla87 melise Sepet beşik yerine alt kısmı çekmeceli beşik daha iyi olur eşyaları için o zaman. Dediğin gibi ben de odasını gönlümce yapmak istiyorum. Şu an alsak en ucuzu olsun diye içime sinmeyeni almak zorunda kalacağım. Beklemek daha iyi olacak galiba. Aklım montessoride çünkü 🙈
Milly93 melise kuzum öyle parça parça daha farklı fiyatlar çıkıyor ben İnstagramdan sipariş vereceğim üst komşum 900 tlye aldı çokta güzel ben 1400lük modelini beğendim ondan alacağım hem büyüyen beşikli sonradan beşik kısmı çıkınca çocuk için yatak oluyor yani çok rahat 9-10 yaşına kadar işimizi görür 3 kapılı çekmeceli dolap şifonyer ve 5 çekmeceli oyuncak kutulu büyüyen beşik daha ne olsun
melise Cagla87 🙈🙈benimde aklım montesoride.Çok güzel odalar var çok kullanışlı.Ben karyola tarzında aldım bi bebek mağazasından ama çekmeceli daha iyi olabilir bebişe çekmece ayarladığım için beğendiğim modeli seçtim.İçinize sinmeyen birşeyi alıp üzülmeyin kimseye de bakmayın o evde siz yaşıyorsunuz kullanacak olan sizsiniz ve önemli olan bebeğin rahatı.Gönlünüzden geçtiği gibi yapın 😊Bi sene kullanılacak bi beşik için dünya para dökmek bana mantıklı gelmiyor çocuklar hemen büyüyor ☺️
Cagla87 SevdenurTirasci melise Kızlar içimi rahatlattınız vallahi. Bu durumda beşik ve bebek arabası kalıyor almam gereken. Onları da önümüzdeki ay alırsam sonunda hazırız 🙏💃🏻🤗
Cagla87 Denizbetul Şu an aklıma daha iyi yattı sadece beşik almak. Kızımız yaşını doldurmadan da odasını gönlümüzce alırız 🙏
melise Cagla87 sağlıkla sıhhatle gelsin yavrucuk hersey olur zamanla güle güle büyüsün😊Zam olayını da kafana takıp üzülme o da nasip içi bazen olmuyor olmuyor sonra öyle güzel denk geliyor ki yine çok pahalıydı vergi indirimine gidildi bazen bakıyorsun markaların yıl dönüm indirimleri oluyor nasip işi😊valla ben bunları hiç düşünmüyorum zamanı gelince bir şekilde hallolacak 😊Hatta az önce onu yazdım bi bebek çantası beğendim ilk 200 küsürdü düşmesini bekledim 140 a aldım ben aldıktan sonra 75 e düştü😃nasip yani.İçine nasıl siniyorsa kimsenin durumu bir değil sonuçta ☺️
deletedmom734 Cagla87 cinsiyetimiz belli olur olmaz gidip odamızın siparişini verdik o zamanlar aşırı sıcaklardan evden çıkamıyordum🙄 sonrada ağırlaştım biz herşeyini bitirmeyi istedik odamızı aksesuarlarla bebek odasına çevirdik ama genç kız olana kadar kullanır büyüyen beşik aldık zaten dediğiniz gibi bir süre yanımızda kalacak odası olsun dedim ben yinede sonradan uğraşmak istemedim iyikide o zaman almışız çok zam geldi arkasına... eşyalarını yerleştirdim eve düzen kurdum sonradan bebekle bakması daha zor olacaktı ...benim fikrim
EMFE Cagla87 ben yapmadım canım. 8 9 ay yanımda yatircam beşiğinde yani daha sonra farklı bi oda düşünüyorum. Yer yatağı olan oyun oynayabileceği.bence gereksiz basta bebek odası evet ilk heycan ama bilemedim
Cagla87 melise Doğru söylüyorsun. Nasip aslında. N11'de çok güzel sepet beşikler buldum bugün. Odasını yapana kadar yeter 💃🏻 Araba konusunda ise hiç fikrim yok. Fiyat aralığı çoook değişken. Hangisi olsun karar veremiyor insan 🤔