Mnos-332 OnlyBaby ben doktora gittim klomenle yumurtam gelişti ve çatlamadı 31bpyutunda 2tane 1tane 21boyutunda vardı kistleşöiş olabilir dedi 2gün Hayıt tohumu çayı içtim iki gün sonra kontrole gittiğimde çatlamıştı hepsi
Mnos-332 Zhdnl olabilir ama benim yumurtam çatladıktan 17gün sonra testim yoktu ovulasyon testi yaptım pik olmuştu test aldım sonra o da pozitifti ama maalesef 3aylıkken kürtaj oldum şükür rabbime üstünden 2sene geçti şimdi tekrardan gebeyim
Zhdnl Bende pik oldum sanıyordum 25 temmuzda ya da 2. Kez yumurtladım bilmiyorum ama benimde 31 Temmuz 1 Ağustos pik gibiydi bugün çizgi test çizgisinden daha koyu çıktı bekle bakalım henüz yumurtlamamış olabilirsin
Aysinnn Zhdnl ben de yumurtlama oldu ama çatlama olmuyor galiba :( çünkü 4 gün olmasına rağmen benim testim hala koyu gibi. sizin bugün olmuş sanırım yumurtlamanız t çizgisi C den koyu oluyor.inşallah güzel sonuçlar alırsınız ♥️
Ucankus Aysinnn canım havuç ye benim de 2 gün pik kaldı sonra çatladı hatta burda biri dedi benim 4 gün pik oldu sonra çatladı hamileydi hatta
pnar1108 Kızlar çatlama olmuş değil mi? 3 günü arka arkaya değerlendirdik bugün de değerlendirelim mi?